Energetyczne szkolenia w ramach projektu POWER już za nami! Pracownicy Fundacji Uniwersytet Dzieci rozwinęli…
Projekt Fundacji – serwis Scenariusze Lekcji – nagrodzony w prestiżowym konkursie Targów Kielce
Jeden z największych projektów Fundacji Uniwersytet Dzieci – serwis Scenariusze Lekcji – otrzymał wyróżnienie w prestiżowym konkursie Targów Kielce w kategorii pomoce dydaktyczne. Jury konkursu doceniło zawartość merytoryczną serwisu: profesjonalne materiały dla nauczycieli tworzone przez naukowców Uniwersytetu Dzieci. Scenariusze opierają się na opracowanej przez nas Metodzie Pytań i Doświadczeń, pomagają w kształtowaniu krytycznego myślenia, uczą skutecznego działania, rozwijają kreatywność i budzą entuzjazm do nauki. Wszystkie materiały są udostępniane bezpłatnie na przyjaznej w obsłudze platformie internetowej. Uznanie zdobyły także programy, szkolenia, konferencje i warsztaty, z których bezpłatnie mogą korzystać użytkownicy serwisu.
Zdajemy sobie sprawę, że nowoczesne technologie w szkole są najbliższą przyszłością polskiej edukacji. Wykorzystanie najnowszych urządzeń multimedialnych nie tylko podniesie jakość i efektywność kształcenia, ale też ułatwi nauczycielom codzienną pracę.
Dlatego współpracujemy z Mawi Smart School. Firmą, która od lat pracuje dla szkół, tworząc profesjonalne zdjęcia klasowe, a teraz pomoże pozyskać szkołom dotacje na zakup sprzętu multimedialnego. Sprzęt jest funkcjonalny i prosty w obsłudze. Zawiera podstawowe narzędzia, które rzeczywiście będą przydatne w trakcie lekcji. W trakcie prac nad oprogramowaniem, producent skonsultował się nauczycielami, którzy przekazali cenne wskazówki dotyczące tego, z jakich funkcjonalności chcieliby korzystać na co dzień.
Scenariusze Lekcji zostały dostosowane i spełniają wszelkie wymogi, by swobodnie korzystać z nich na sprzęcie multimedialnym.
Fundacja Uniwersytet Dzieci zaprezentowała swoje projekty na Targach Kielce – w Salonie Technologii i Wyposażenia dla Edukacji na stoisku Mawi – dzięki uprzejmości partnera.
Partner projektu Scenariusze Lekcji: