skip to Main Content

Firma Mazda Polska wsparła 123 klasy w ramach kampanii Lekcje z klasą!

Nasza kampania wspierająca edukację w szkołach nabiera tempa. Kolejne 123 klasy otrzymają atrakcyjne i nowoczesne zestawy edukacyjne „Lekcje z klasą”.  Zestawy ufundowała firma Mazda Polska, która dołączyła do grona partnerów kampanii oraz przyjaciół Fundacji Uniwersytet Dzieci. Ich inwestycja w rozwój edukacji świadczy o poczuciu odpowiedzialności za przyszły kształt społeczeństwa. Wspieranie dzieci i nauczycieli to najlepsza długoterminowa lokata  – jesteśmy ogromnie wdzięczni i dumni, współpracując z takim partnerem.

Dzięki zestawowi nauczyciel będzie mógł zrealizować cykl 6 lekcji, w czasie których uczniowie zdobędą ważne kompetencje społeczne. Dowiedzą się m.in., czym są emocje i jak nad nimi panować, nauczą się, jak rozwiązywać problemy za pomocą kreatywnego myślenia i zrozumieją, na czym polegają relacje w rodzinie czy z rówieśnikami (klasy I-III). Uczniowie klas IV-VI nauczą się pracy metodą projektu. Dowiedzą się, jak sprawnie się komunikować, pracować zespołowo i dzielić zadaniami, by wspólnie zrealizować cel.

Nauczyciel korzystający z zestawu zdobędzie cenną wiedzę dotyczącą metody projektu, pozna tajniki motywowania uczniów do działania, by w przyszłości realizować inne projekty, a także rozwinie własną kreatywność i zyska inspirację do kształtowania kompetencji społecznych uczniów przy innych okazjach.

Wierzymy, że przygotowane przez naszych ekspertów zestawy trwale poprawią edukację w polskich szkołach, a uczniów przygotują do wyzwań i wymagań współczesnego świata. Jeszcze raz dziękujemy naszemu partnerowi – firmie Mazda Polska – za pomoc w realizacji tej misji.

Partner kampanii:

Back To Top